Små grodor och stora myggbett



hemma från en lång helg av midsommar firande. insåg när jag kom tillbaka till lägenheten att kylskåpet inte varit stängt. vilket ledde till att min kvälls oboy förvandlades till yttligare en cider...
Midsommar spenderade jag i Flen, tillsammans med brudarna och en massa andra härliga filurer, den ena konstigare och knäppare än den andra. Ett fint gäng, där helgen startades med roadtrip i torsdags som slutligen varade 2 timmar längre än planerat. Redan i bilen började det och vi har antagligen alla haft en allt för hög promille under hela resan. En midsommar fylld med tokiga upptåg. God mat, massor av mat, blåbärssnaps, naket dansande runt midsommar stången, "otrohet", ambulans, avåkande mopeder, vollyboll turnering, grillning, dans, badande, ringåkande, fylle bråk och prat, myggbett, en sjuk omflyttning av sovplats, hångel, sex och alkohol en massa massa massa alkohol och skratt. En super duper midsommar helt enkelt.
vi hade kul.
nu skulle vi alla ha en vit vecka inför cannes som vi far till nästa tisdag. Synd bara att jag redan brutit löftet. Men imorgon. Då måste jag fan ta tag i min Cannes garderob också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0