M F och det är inte en snygg morsa.!.



mind f*ck.
denna helg har varit en solklar mind f*ck. Den har varit en hel kropps f*ck också. det känns som om allt varit en dröm. som jag kan drömma varje helg. med allt vad den innebar och jag kan skratta mig sovande av den.
allt du kan tänka, drömma eller hoppas har hänt. allt du aldrig skulle, önskar eller kanske någonstans där inne skulle fundera på, har hänt. till och med pasta på 7 11. haha.
herregud. men jag har fina naglar i alla fall och lite konstiga märken på halsen som minne. så tills livet går tillbaka till normalt, see yah.

"ni är inte street smarta!" -H
"jag hade dött som uteliggare på två dagar" -E
"som sagt inte street smarta.... " -H
"problemet är att vi tänker innan vi pratar" -T
"Oh nej.. tvärt om!" -T

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha bääästa!!!!

2011-06-20 @ 16:34:19
Postat av: Tiina

I LIKE!! haha

2011-06-20 @ 17:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0