Karma is a bitch.

Shi fick jag.
o det fick jag.
o min såklallade hälsosamma livs stil, som innefattar jobb 6 dagar av veckans 7 med kombination Berns fredag och lördag jämt, är inte speciellt hälsosam.
För när det är helt normalt att gå dit ensam, att alternativen att må "bra" en söndag på jobbet känns så långt bort, att mitt liv är jobb o berns. och att jag där emellan inte har tid med mina vänner, mitt liv eller hälsa.
så shi fick jag. för detta tyckte karman inte var något bra alternativ. men jag flyttar den 31 december. utanför tullarna. för om 34 dagar drar jag till bättre bräddgrader. så kanske kan missa dessa 8 sista berns möjligheterna. eller försöka missa iallafall...

jag försvann o återuppstod som bachlor med allt vad de innebär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0