fs


ännu en morgon, andra i rad där jag har dagen framför mina fötter. där den fria viljan får leka med tanken på dagen. jag älskare.
prodject runway gör mig nog till en bättre männsika. det gör mig glad. men kaffe och blod på heltäckningsmattor är äckligt. men kanske en dag kommer ljuset i vardagen kanske kanske kanske.

jag hoppas på att ge Bre's nummer till den snygga bartendern. då blire fart på allt
middag blire iallfall idag. det ska bli kul. på något sätt är mina följande dagar väldigt fullbokade...

Kommentarer
Postat av: erran

om man enbart bara tittar på dina tre sist upplagada bilder så blir man lite rädd för din psykiska hälsa...

2010-09-05 @ 14:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0