the sun is shining on the marie kex.

Idag har jag haft den bästa dagen på så sjukt brutalt super länge. Egentligen betyder det inte att mitt liv är dåligt, oh nej inte alls. Ända sedan Liene och Axel var här. OJ vad bra det har varit. Helt jävla sjukt... Det var som om min hemlängtan i motvind vände. Allt bara Poff. Nu gör vi mitt liv bäst. och så blev det. Men tillbaka till detta dygnet. Försov mig som jag gjort hela denna veckan, efter en kanon hemmafest i Camden. Åkte till jobbet och gjorde om i butiken, möblerade om möblerade och sket i att de knappt fanns några brungräddade knäckebröd kvar, om organiserade lite mer. möts på morgonen av Ak som erbjuder mig att resa bort den 28/11 någonstans i England och vara TS ansikte utåt. Sa även upp mig till januari, Fick yttligare komplimanger om min fantastiska halloween skyltfönstring. Tänkte mer på mitt twittrande, juste jag skall börja twittra på TS, minst två ggr om dagen. Hade en underbar dag, slutade vid 7.30 som alla andra tre veckor. Åkte med Ak till fulham och åt curry med linnea martin, ak och nya carro. Skrattade mig tills tårarna var slut ang coolheten om twitter och även kunderna. Gick sen till elk bar med ak o martin och skrattade åt att martin igår hade varit på horhus. HAHA. Möttes sedan upp av Tal o Alessia.. Nu sitter jag här och bara njuter. senaste gången jag kallade mitt liv perfekt gick det käpp rätt åt helvet, så jag kallar de kanon. Riktigt jävla super kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0