mlrubbishblajshfjd

Är mitt privatliv över?
Är allas andra privatliv över, vilket gör att min irritation för alla andra bara växer. Det är fan sjukt. Inte änns min musik som jag hållit så heligt i alla dessa år, längre privat?
Måste jag dela med världen att jag lyssnar på dåliga fjortisdängor. Måste jag bry mig? Spelar det någon roll vad som visas på mina favvis artister. Spelar det någon roll vad alla mina "vänner" lyssnar på?
Samtidigt som jag absolut inte det minsta bryr mig över att agnes är med på min topp lista innan miley cyrus. Och inte tänker jag föklara precis varför agnes är med på topplistan. hur mycket bryr jag mig egentligen?
Nej alltså teknologin hinner ifatt vårat privat liv. Precis som i damernas värld jag läste här om dagen, precis som med iphonen. Som ligger med dig i sängen, vibrerar vid text meddelande från f.b. din mejl bloggen o allt annat. Nej vad hände med det lilla privata som bara min dator visste om?
Jo man kanske skulle ta tag i spotify och bara visa mycket värd att visas. typ cool musik. men hur mycket coolare blir jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0