Om jag viker tusen fåglar ger det mig lycka


jag lär mig vika fåglar. jag är uppe i en vit, en tryckt och en brun. Jag skall fulla världen med vackra fåglar sen skall de flyga med mig till Sverige i slutet av juli.

okej. alla som vet, vet. alla som inte vet kan jag berätta för. Paulina älskar shopping detta är en passion vi båda delar djupt. Paulinas mamma sa innan hon flög till London att om hon inte shoppade skulle mamman donnera 500 kr. Paulina flög till London med full resväska dum som hon är. För alla vill shoppa i London. Det är bara moraliskt rätt. Men med hennes antishopping attityd blev min shoppingattityd bara mer pro. Jag shoppade nog åt pau. Haha!
Men vi åt suchi, pizza, hummous, morötter, vegetariskt, mackor och Pret. Kärleken för pret i paulinas ögon är nog större än något annat på denna jord. Haha.Det är så roligt. Hon avslutade vistelsen med orden Bästa med London var Pret, Brick laine och du Hanna.
Hon delade även min kärlek till min balkong. Det uppskattade jag. Min balkong är så himla bra. Och nu skulle jag ju kunna dra lördagsevent men det stannar mellan mig och pau. Snacka om äventyr, nästan nakan killar och tinitus. Ah det förklara bäst tror jag. Det var så himla bra när Pau var här. Tur att hon kommer tillbaka. Pjuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0