snhiefnfka

Alltså var att börja. Jag hade VÄRSTA cheerleading någonsin!! Ah det var två timmar full av svenska svordommar i mitt huvud. Med en blandning av hopp över att jag skulle till Walkabout efteråt. Det var det som gjorde att jag överlevde de timmarna av helvete. Påväg hem från helvetet fick jag på köpet ett blått öga, ett fotavtryck på bröstet och 5 andra blåmärken därav yttligare ett där mitt ben nu har en buckla. Ringde Rebecka överexsalterad över walki. Hon svarar efter tusen signaler och säger att de alla var för fulla efter parken. Parken där vi tidigare på dagen suttit och druckit vin i den 26 graderna. Så inget walki. Snabbt sa jag hej då. Och var vid det lagret så jävla arg att jag knappt kunde prata!!
Då kommer jag hem och får ett snabbt utbrott på min dag inför mina roommates.
Alltså mina roommates. Så jag och Felicia går och handlar mat, sen gör vi en sinnessjukt stor middag till mig Megan, Bre och Felicia som avnjuts på balcongen. Där vi även rökte vattenpipa och snacka skit. BÄSTA!. Vi förde oss sedan vidare till frambalkongen och började spela kort i nattljuset. Vi spelade in till små timmarna och jag tackar tackar tackar att jag har världensbästa oflickiga roomates ever. För utan dom skulle jag fan gått upp i rök igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0