okej hej då

Skönt att när jag inte orkar berätta gör denna tjejen detta- HOn är allt bra!
"inventeringen gick super snabbt. Den har aldrig gått så bra och fort någonsin, men det här var ju ändå min tredje inventering på Totally Swedish - Skönt, never again!
Jag kom iväg till Hanna så att jag var där vid typ fem över åtta. Hur bra som helst. Då köpte vi Tesco sushi och majschips och satte oss i Hannas nya lägenhet och skålade med vin och myspeppade för vart kvällen skulle ta oss. På med lite smink, klackar och ett småberusat fnitter och så tog sig jag och Hanna till Notting Hill Art Club. Stället var fab. Asså, hur häftigt som helt, folken där var dock inte det. Så vi drog till den hemliga jazzklubben i Soho, drack Gin Tonic, berättade historien för varandra ingen annan någonsin hört, skrattade med manliga Audrey Hepburn i baren och lyssnade på jazz. Vi har båda kommit fram till att det är så underbart att vi kan umgås i ur och skur. I alla olika sammanhang och humör. Flickan är mega! Så mega att jag kommer saknar sönder mig efter henne när jag flyttar. Men det är ingenting Hanna eller jag ens vill prata om. Fy bubblan.

Idag är planen Richmond med Hanna. Det är loppis med hennes Cheerleader Team som gäller. Sedan blir det Notting Hill igen, för att skåla med Peter för hans 25 fyllda och sen tror jag att jag och Hanns åker till Westfield och går på bio. Jag älskar helger!"
http://asocialdisease.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0