melankolik

Megan har sett harry potter filmas in idag. Sjukt!
Jag ligger nu i sängen klockan kvart över elva. så mycket för tidig sömn. Lyssnar på nya magic number epen. eller det är den jag lyssnar på. (prova själv). Den får mig melankolisk. Min mobil är trasig men jag hinner inte försöka få den lagad innan fredag. Så mycket för liv fan. Imorgon jobb och träning, Torsdag jobb och träning. Fredag massa massa massa planer som absolut inte involverar varken jobb eller träning. Söndag heldags träning. Måndag heldags jobb och sen börjar veckan om igen. precis lika dant igen... fast utan ledighet...
So much for the fabulous life of London.
men kompisar var lugna Det är fortfarande alltid fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0