kiss and lie?

Jag vill lära mig vika pappersfåglar de lär kunna youtubas.

baka kladdkaksvänlig smet i micro med vanlijglass
vi har pratat tonårskärlek. Jag är kär i tonårskärlek.

jag menar vem blir inte?

måla åh men symaskin skall jag köpa på söndag.

innan middag bestod min magen endast av detta. hihi

Om jag skulle förklara skulle ni alla tro jag var nykär. Egentligen skulle kanske detta kunna beskrivas som nykärhet. Allt vi har ihop är bäst. Alltihoppa, skratten, tårarna, kommentarerna, agerandena, känslor och uttryck. Men helt utan någonsom hellst sexuell attracktion eller beröring. Fast de klart alla vet ju att sex ändå inte är min grej. Aja hur som det är kompis vänskap jag pratar om. ingen speciell heller. En tjej jag mötte som inte alls visade sig vara den jag trodde hon var. det är bra. för hon är bäst o tillsammans är vi bättre. och jag menar alla kan väll vara bäst eller är det fortfarande bara jag som itne fattat att man inte kan ha två bästa kompisar?
Jag har iallafall två bästa kompisar. och en yttligare en i London. Små fnissandes beskriver hon hur han klädde av mig med blicken och jag var chockad över hans långa snopp som låg mellan byxbenet. Jag säger något spydigt och svarar med en historia om henne själv i tredje person. hur samtalsämne hoppas och hon kollar att hon hänger med genom att ge topics på allt jag pratar om. hur vi tillsammans sjunger på radion pratar idol deltagare och dricker vin. Nä men du. Nog om detta alltså jag menar bruden drar ju snart. Hur som har jag lärt mig flörta eller egentligen jobbar jag på det. Jag hittade igår mannen jag skall gifta mig med. Dock hade han konstig röst. men jag menar jag har dejtat bögar före eller hur var det? Sen idag kom paradise hotel cimons brorsa. fortfarande oklart om han har en  brosa men denna kom in och flörta galet och jag tilllbaka. I allmenhet är det kanon att jobba i butik för du lär dig så mycket. Ta hand om gamla unga och mellan kärringar/män. Samt allt annat och mittemellan. Nu fick jag inte min broccoli ikväll fan. men men. jag menar han fick sin ärtsoppa tillslut eller hur?

Paulina har varit här i sju dagar. det har varit NAJS! host host. FAB
GIVE ME A KISS AND ILL TELL U A LIE!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAAHAHAHAHHA!!!

2010-05-11 @ 22:32:53
URL: http://asocialdisease.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0