Kära morgon, Vill du vara föralltid?



godmorgon bloggen. en morgon när man vaknar på fösta alarmet. går och får varmaste duschen. går och lagar varm blåbärsoppa, kollar en timme på film och chattar med underbara rebban som langar allt stockholms gossip. Sånna morgonar är underbara. det enda som förstör är att blåbärssoppan var vattnig och smaklös. Men åh vilken morgon. tyvärr är cheerleadingen på level 3 igen. vilket betyder att jag måste träna på torsdag och göra saker jag inte kan. Sucied'et är något jag ännu aldrig provat men det säger jag inte till min tränare....
Egentligen borde jag måla naglarna nu. Men jag lyssnar vidare på norah jones och njuter av morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0