i

Nu gör hon de igen. erika här har du din uppdate o imorgon loVAR JAG att fota the flat.
"23.59 (26 going 25)
Efter jobbet gick jag med Hanna i ena armen och Peter i andra genom Hyde Park till Yo Sushi! för att äta middag. Det blev ett antal tallrikar (från racer rullbandet) och så skålade vi med vitt vin.
Det är så kul att umgås med Hanna och Peter samtidigt. Vi byter samtalsämnen i farten, diskuterar relationer och killar på en helt ny nivå och ha det så så så trevligt och mysigt. Alla tre är trötta, lättpåverkade och glada. En ultimat trio.
Hanna och jag gick i mörkret hem till mig med mätta magar för att vända upp och ner på min garderob. Det lyckades vi med. Rejält. Försökte hitta outfit till vår utgång imorgon på "Notting Hill Art Club". Det ska bli kul kul."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0