grranath-äpplen o fula brillor

ligger på fel sida med halva kroppen uppbullat ovan på täcket och andra delen glidandes ner. Jag orkar inte änns klicka upp spotify, jag fryser. Jag har skypat med elin och erika i totalt över 2 och en halv timme. Sen har jag chattat obeskrivligt mycket med V. Precis som vanligt då alltså, ah efter att han frågade om dejt blir väll inget som vanligt. Picknick med Totally Swedish o återuppleft kärleken till kubb. Jag skall spela kubb hela sommaren med alla jag känner. Sen cheerleading. Ah. Hur som har mina flatmates prisat mina byxor till skyarna. De är som mjukisbyxor. Fast jeans och baggie. Ah fan de kan jag sova i alla dagar i veckan.
Haha vi hade en roligt konversation för Bre älskade byxorna och frågade om hon fick prova dem. Mitt svara var, eh nja jag bär inte så mycket av trosor på mig. Och hennes svar är eh okej, men får jag prova när du tvättat dom då. Min fråga blir då mycket fundersam vafan skall jag tvätta dem för liksom??? Vilket då blir mitt svar. Jag inser och menade då att jag inte ville ta av mig dom ute på balkongen. Sen hade vi en lååååång konversation ang underbyxor. Inget jag tänkte gå in på dock. Flickorna älskar även min turban som jag slängde upp idag. Sen såklart kom vi in på abrocrome and fitch (fritolkad stavning) och svenska pojkar med byxor. Ah fan. det är det bästa i världen. Nä det bästa är killar i t-shirt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0