A swedish thing, it's called blueberry soup..

Det är så väldigt bra band som kommer till wayoutwest i sommar.
väldigt väldigt väldigt. Jag önskar därför att jag kunde medela bloggen att mina planer riktas dit den 12-14 agusti. Men jag skall segla på de sju haven då. eller iallafall edsviken. Men Lördagen Kanske Lördagen Jag Hoppas Lördagen. om alla de bästa banden spelar då. Då kommer jag.!.
För fan vad värt det vore att bo i Stockholm och åka på festival. Och komma tillbaka till Stockholm och inte flyga för att resa. Att bo i Stockholm. Åh stockholm i mitt hjärta alltså. Men nej fast det klart jag har ju blåbärsoppa. Jag ÄLSKAR blåbärssoppa!!

jag bär denna frisyr varje dag. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0