x

jag läser tonårsromaner. hannah med h och sen malin+rasmus=sant. nu skall jag börja med min tredje bok. Jag kommer försent till möten, somnar alldels in på småtimmarna och blir helt uppfylld. samtidigt som john me spelas i bakrunden. Jag blir så förgylld lycklig och känslommässigt labil av böckerna. Böcker om kärlek och högskole/gymnasieproblem. Jag älskar hur konverrsationerna jag har med mig själv förändras genom min läsning. dom får mig att må bra!
Även fast jag läst böckerna många gånger förut gör det inget dom är så bra ändå.

"Till Rasmus, du föddes, du levde och dog. Ett enda sug kan vara nog. Det hade kunnat vara jag. Det hade kunnat vara vem som helst av oss, som legat död idag. Men du finns kvar hos oss ändå i alla vår dar. Du finns i Malin, finns i mig, hos alla som är kvar. Du finns i sol, du finns i snö för det som levt kan aldrig dö."

Är vi fortfarande kompisar?
För alltid.
För alltid finns inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0