Att fall ur

The future that will fuck up america.

min dator. vad stora vi blivit. ansvarsfullt stora. 2/3 av min garderob är borta. kan skriva sidor om detta men jag blir  bara ledsen. Jag drack kaffe hos min kompis idag. hon äger ett art galleri. Jag planerar födelsedagar och presenter onaturligt mycket i förväg. Va hände med att jag bara drack kaffe för att hålla mig vaken. När hände det.

paulina och jag disskuterara inte att bli med barn. vi disskuterar att bli av med kläder.
inte  bli med . bli av.
elin och jag vill hitta ett glömma piller, men det verkar inte finnas fan!

Kommentarer
Postat av: Elin the eko

Ja, när fan ska vi kommer över idioterna.

2010-03-11 @ 17:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0