sanningens vita öga.




hade lite problem med tankarna på att världen var ful och att imorgon är det en ny dag. Att det alltid skall vara en dag imorgon oavsett vad jag vill. anser eller hoppas på.
Men nu har jag på mitt röda oddmolly linne och de blåa sovshortsen från river island. Shortsen jag och mina vänner kommit fram till att om möjligheten finns skulle jag alltid gå runt i shortsen för då skulle jag aldrig mer behöva leva ensam. det är som systrar i jeans byxorna.
Bilden ovan med att du egentligen bara vill ha vetenskapen om att du är älskad av någon annan inte själva kärleken är sant så sant. Obehaglig fakta. To say the least.
mirre o pau vill att jag skall ta foton när jag bär shortsen bakifrån för att inse att mitt ass är snyggare än alla andras.
jag är skit lacka på att man måste sova varje natt och vakna varje morgon. det värsta är att de inte förändrar ngt.,

Kommentarer
Postat av: erika

åh, alltså det där kan ju vara en av de finaste böckerna någonsin!´

och ja, håller med, sov/vaknaproblemet, väldigt jobbigt

2010-03-02 @ 04:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0