Har alla gått och blivit homosexuella nu?

Sitter här som ett frågetecken. Är det melodifestivalen?
Finns det redan en vinnare?
Whot? Aja de jag vet var att elin kling åkte ur lets dance men det var väll en månad sen eller mer. jag sitter här i min brittiska bubbla. fick även lära mig två nya ord i dag av rebecka. kommer dock inte ihåg dom nu. Men min rumpa har somnat det känns lite jobbigt. MBut this is my life my friend. Vare inte så vinnar låten gick. Nu lyssnar jag på salem al fakir. Jag kommer ihåg när jag o anna såg honom för tre årsen på den stora teatern vid berns. det var så bra! och helena joseffson var också bra!
idag har jag åstakommit en massa massa massa saker. cheerleading som vanligt, det känns mest bara som ett grått moln av ångest men sen har jag även varit på jobbintervju. har även insett att jag antagligen inte kommer se kalle anka i jul. men det gör inte så mycket för jag har sett det nu i 19 ggr i sträck. de får väll räcka. det enda bra är när nissarna gör schakrutor och när man får se årets disney filmer. Jag har även legat på rebeckas golv och mått dåligt även fast jag är bra.
Konstigt det är med människor alltså. personligen har jag inte uppleft det på samma sätt men när man nu börjar selektera bort männsikor pågrund av att man tappar sig själv. har vi alla inte blivit för själviska då?
Det är som ett dåligt förhållande men då kan man göra slut. gråta lite och sen må bättre. men med vänner. det är svårt. vänner fattar inte som pojk/flickvän. är de synd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0