<3



Hela mitt rum var fyllt med denna filur. Han var tapetserad på väggarna, fans på kläderna jag bar, på böckerna jag läste, filmerna jag såg, sångerna jag lyssnade på, bilderna mina dator hade, gossedjuren jag sov med, glasen jag drack ur, besticken jag åt av, han fanns överallt. Nalle Puh var min bästa vän, det är han fortfarande. Han var saken jag lade i kistan, Han var presenten jag fick av skolan, Han var på de 10 sockorna jag fick. Han var mest överallt! Jag älskar verkligen min pooh bear.
Han är världens bästaste bästa det någonsin varit och kommer va.
"I used to believe in forever . . . but forever was too good to be true."
"If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day, so I never have to live without you."
"It's so much more friendly with two."
"My spelling is Wobbly. It's good spelling but it Wobbles, and the letters get in the wrong places."
"Owl hasn't exactly got Brain, but he Knows Things."
"To the uneducated, an A is just three sticks."
"Those who are clever, who have a Brain, never understand anything."
"You can't help respecting anybody who can spell TUESDAY, even if he doesn't spell it right; but spelling isn't everything. There are days when spelling Tuesday simply doesn't count."
Om allas kärlek var min skulle alla kärlek var din nalle puh

Kommentarer
Postat av: Mary

ååh, hanna vad glad jag blir ! :) din blogg är också väl läst ska du veta ;) ska du peace and love??? saknar dig!

2010-06-14 @ 14:07:04
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0