Om jag hade tid skulle jag sakna dig också!

Torsdag: jobbet 9 till 6 sen direkt till covent garden för att se lion king.
Fredag: jobbet 9 till 2, för att sedan cheerleada 2.30 till 8, sen pubben och matchen.
Lördag: Cheerleading 8 till 4 för att sedan gå på middag och utgång med aupair brudarna, 7-5 på morgonen.
Söndag: Cheerleadingen vid 8 till 3 för blackberry sen 3-5 träning.
Nu är jag trött men börjar 9 imorgon. och skall sen äta middag med tereza. Juste så om jag hade tid då DÅ skulle jag sakna er alla.
Har idag åstakommit mitt livsstörsta misstag. Lördag o Söndag cheerleadade jag för Blackberry. Där var även massa andra olika performans bland annat street dansare. jag är svag för sånna. Där var en kille vid namn JD eller det var de han kallade sig själv. han var så där fantastiskt snygg, underbart charmig och sinnessjukt bra dansare. Han var absolut den värsdaste kille jag sett. Även fast jag kollade i smyg trodde jag aldrig en så snygg kille någonsin skulle ragga på mig. Det händer bara inte. Och även om de skulle ske händer det inte i rosa läppstift, vit ögonskugga, röd polotröja och fotbollsstrumpor. Men vet ni var kära vänner det omöjliga inträffade. Precis innan han skulle gå för dagen, bad han om mitt nummer för han ville ses igen. Jag gav mitt nummer och han sprang iväg. På molnen gick jag och hämtade mina saker och sätter mig på tunnelbanan när det går uppför mig. F*tta F*tta F*tta. JAG GAV FEL TELEFON NUMMER!!! ahh.
så om inte blackberry lägger upp bilderna är jd bara ett minneblott. Men i mitt minne finns han. Fy fan.
jag blir så leedsen för han var den vackraste mannen min charm har fångat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0