kelKE


jag fick vara min egen midsommar dröm. jag bar även blommor i håret. jag blev kallad de swedish god. det förtjänade jag på det svenska nyåret. haha. idag gick jag spontant på festival själv efter jobbet, helt ensam. spontanare får jag nog leta efter. som tur var hittade jag carro och robin. jag fann även efterklang och grizzle bear. och såg även trummisen i efterklang som förövrigt är ett av mina favvis band, trummisens käraste ägodel. Och jag önskar jag kunde berätta något coolt om hur jag hoockade med honom, men som alla mina kära vänner vet är flörtandet inte min starkaste sida. men om man kissar utomhus får man ta smällen av en obehaglig stalker som inte vågar hålla kvar ögonen när flörtandet började.
xx
carro och robin får mitt london liv att blomstra vafan åker dom hem för?

Kommentarer
Postat av: Elin

Satan i gatan vad fin klänning, vartifrån är den?

2010-06-29 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0