jag saknar min mage i erat sammanhang. PG


idag läste jag pg boken. höll den nära mig i tre tysta minuter och njöt.
jag tackar även världen för vännerna jag har.
Minglade även galet på jobbet. jag älskar jobbet. har därför inga planer på att lämna nyckeln och gå, haha. Åh jag älskar att Ak varit på en konsert och hennes andra är på upcoming. snow patrol.
Sen kom jag hem och inser mitt öde. Felicia skall åka på torsdag, Bre, Tal och Megan åker imorgon. Vilket betyder jag den nya japanen och fransysskan. Ingen kan engelska. Även Erika, mirre och Pau är  alla nu framme i berlin. Åh vad alla reser. jag får mest ta bort damm och räkna pengar från golvet. kul liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0