a call for help when no one is listening.

the universe is brought back from the brink of destruction.


eller det är det nog inte, tyvärr. idag sa min kropp emot det mitt huvud varje dag intalar sig. en tidig uppgång och fruktsallad. men när jag stängt dörren och gick ner för trappan sa min kropp nej! jag svimmade av och föll ner för trappan, oavsett tid vaknade jag till av en av mina lägenhets bor som gav mig sockervatten. jag vaknade till och insåg att jag svimmat. åkte till jobbet med blurrig syn och illamående. jag gick av på fel station och kom till jobbet en timme sen, anneth dagmar och martin sa alla GÅ HEM! det kallas gå in i väggen, men jag ramla för trappan. nu har jag varit hemma idag och läst, sovit och ätit soppa. jag försöker komma i form igen, tillbaka till verkligeheten. jag gör mitt bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0