så jävla o-intressant inlägg AJA!

då skall jag väll fortsätta berätta. egentligen bara att skratta. skratta åt humöret, upplevelserna, känslorna och allt där emellan.
(otroligt tråkig läsning, endast beskrivning av vad jag gjort. Tro mig den e inte änns lite rolig)
lördags var vi ju på berns, det var som alltid fantastiskt, trotts att våra kvällar inte slutade tillsammans min och elins. jag fick gå med cp och elin med bartenderna. Sen ställdes klockan på 10 och jag fick pallara mig upp och åkta tillbaka till odenplan för inte skulle mina dag ruttna i hornstull. så en walkofshame fick jag när kaffe gubben frågade om gårdagens utgång. Kom till Elin, och skrattade mig igenom morgonen, dansade till bagel street och minglade, försökte shoppa utan vidare resultat, bestämde oss för Storholmen och åkte dit med Staffan. Sen åt vi middag hos honom med en bunch of människor sen kom cp. Haha jag o elin var levande döda och allt jag sa under kvällen kan sumeras på 4 sekunder. Sen nattbadades det. Sen var det lägerkänsla på högsta nivå med killar och tjejer för sig. Så vi möttes halvägs han o jag. Sen kom ett knasigt vad upp på bordet. Som tur var somnade jag inte i skjulet utan med elin. Dagen efter alltså idag möttes av tårarar från Elin så vi bestämde oss tillslut för att åka tillbaka in till stan med cp och åka till centralbadet men det var ju självklart stängt. så vi åt sushi med staffan istället och helt plötsligt hade fyra timmar passerat. men eftersom cp var upptagen vart de ingen bowling men imorgon skall vi alla fyra gå på o-romantisk middag. HAHA.
(Läs vidare)
Som jag och Elin pratade om man får verkligen nya vänner på sommaren. Det är underbart tycker jag. Oavsett humörsvägningar, alkohol och vädret. För OH-JA vädret har fan haft inflytande på oss idag. :D

Pöss Trevlig o Snäll tjej_90

And somehow it ended up being just about the two of us.

Kommentarer
Postat av: Elin

UNDERBART. Jag hade aldrig fattat om jag själv inte hade varit med..

2010-07-27 @ 10:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0