fek

Bästa grejen jag någonsin gjort, för nu iallafall. jag fel bokade. kom till jobbet imorse efter att mött martin på tuben. kom till jobbet och inser att jag jobbar inte idag. jag jobbar imorgon, imorgon har jag även hela dagen full av cheerleading. vilket gör att de blir en ledig dag imorgon och canslat med cheerleadingen imorgon. Weii. jag älskar att ibland krasas den inbygda kalenderna i hjärnan. Nu är jag ioförsäg kvar på jobbet, men chillar mest, gick till kyrkan och spela piano, läste svenska dn och satte upp annonsen. Nu skall jag väll sätta mig i någon park och chilla. helt ansvarslöst och undvika att åka hem för där är det allt för mycket stress. Jag måste nämligen vara vid mac butiken 8.20 ikväll :D då kanske mobilen blir klar för att funka för alla framtid°

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0