you R to one on my wishing list


Var hemma hos johanna. vilket vackert kök. Och eftersom jag är tjej trots alla lögner som påstår annat. behövde jag besöka puderrummet. Där välkommnas jag av det finaste toalett pappret jag sett. någonsin. Hemma i mitt badrum är det rosa. Men inte så fint som johannas....
Jobbar på en spotyfie lista mina unika besökare kan avlyssna i feberuari. Som fick påök av an education soundtracket. hann tyvärr inte se hela men den är så bra. Och Johanna här kommer pojken.

W.O.W. om man vill ha mer finns de... dylan forsberg.
Förövrigt bästa bloggen.
god natt rå

Kommentarer
Postat av: johanna

ok, sprang precis iväg och kollade toapappret. DU ÄR SÅ OBSERVANT!

WOW, ögongodis.

2010-01-22 @ 00:59:54
URL: http://johannalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0