Tuffaste Pappan i världen.



min bästa vän måste ha jordens coolaste pappa.
han blev röstad snyggast in the yearbook på sitt college. han hade ett band. han har släppt skivor som finns med på att ha listor än idag. han är hel cool.

Hur som hellst vaknade jag idag med beskedet att jobba från 8-11 därav strykning. Vilket var tur. för annars hade jag nog sovit bort denna dag precis som alla andra. Men nu är jag vaken påklädd och påväg in till richmond. iklädd min favorit tröja. en rosa roxy tröja. haha.
Erika kommer om två veckor. Cheercamp är nästa helg, Denna helg är jag barnvakt fredag lördag. sen flyter väll livet vidare inte sant?

Kommentarer
Postat av: erika

så himla bra alltså!

och vi måste skypa igen och prata och planera påriktigt, när du inte har dumma pojkfasoner i hjärnan!

2010-01-13 @ 21:03:11
URL: http://vargromantik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0