Oh, some are about four minutes; some are five, and some, belive it or not, are about eleven or twelve.


ligger i sängen med mina nya pyamas skorts som är fantastiska. lyssnar på en live upptagning med bobdylan och läser biografen "Down the highway. -  The Life of Bob Dylan". Och om jag fick välja skulle jag ligga här med mitt tända ljus hela imorgon, i över morgon och dagen efter och bara läsa läsa läsa. Men om mina drömmar skulle gå i uppfyllelse skulle jag inte ligga här.
Oh, some are about four minutes; some are five, and some, belive it or not, are about eleven or twelve.

för alla er som tror att jag hatar det här i london har ni fel. det är underbart mitt jobb, min fritid och allt däremellan. men det är lättare att förklara allt dåligt än bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0