nakna lemmar och våta sarvetter.

Det är nu jag skall skriva det här långa blogginlägget om året. Om allt kärlek, vänskap, svek och tårar. Roliga, ledsna, konstiga och oplanerade historier. men jag åker imorgon. till london. det känns så bra, rätt och kanon. så dåligt orätt i tiden och skit. ledsamt helt enkelt. punkt slut?
men det är sista gången i stockholm och jag drar mig för att avsluta, tiden här har varit så bra.  men nästa gång jag skriver i stockholm kommer det inte vara samma. det är stockholm i mitt hjärta. här finns min ungdom mitt liv och allt jag någonsin hade. nu bor jag inte mer här. inte än på ett tag. farväl då.
och tack 2009 det var ett bra år. ett förändrat sorligt och toppen år.
god natt
erika om det nya året tillät mig att fälla en tår. då skulle jag. men det är nytt decenimum nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0