de forsa.


min rätt som tjej borde fan bli fråntagen enligt svensk lag.
kände tidigare ikväll att ett eget spa skall jag skapa. jag var på waitrose och köppte skönhetsprodukter. tände ljusen, fixa musiken. satte på mig ansiktsmasken läpp grejen och ögonenröran. allt bra än så länge. mysigt avslappnat lugnt. det fortsätter med att jag med ansiktsmasken skall raka mina ben. trycker ut gelen som växer till stor storlek, tar ut de nyköpta rakbladet och skall börja vänster ben. en perfekt lenhet skapas och höger ben skall rakas. kommer till knät åh ah bilden är svart vit men ni förstår....
det röda är blod. det glansiga är ansiktsmasken. benet är precis av torkat....

så mycket för min kvinnlighet. och rena handdukar.

Kommentarer
Postat av: erika

MENS MENS MENS!!! EUUW!

2010-01-19 @ 21:01:59
Postat av: lawt

EUUW!

.ben blod.

2010-01-19 @ 23:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0