When I say Win!, you say Tonight!

cheerleader ramsor rullar i mitt huvud. men bra på att minnas dom är jag inte. Idag är en lång dag. En lång cheerleader dag....
09.00 pepp sms från johanna.
11.30 hämta pompoms m.m. i richmond
12.30 samling i covent graden
13.00-15.00 flyering for the gym
15.00-17.00 cheerleading training
17.30-18.30 middag med cheerleadingen
19.00-20.30 övning inför kvällen
22.00-01.00 event gig.
01.00-.... hem sova
08.00 startar måndag morgon.
Pjuh jag blir fan trött av att tänka på det. förstå då att åstakomma detta. pjuh- Så flyering in coventgarden betyder att jag och tre andra cheerleaders skall stå med pom poms ute på covent gardens torg och promota deras gym i våra uniforms. Event gig menas att jag och fyra andra tjejer skall stå och dansa på en mörk och svettig natt klubb inatt. Där vi skall göra lite dans, lite stunts och såvidare. Inga svarta linnen, inga vita långärmade. BARA kjolen och toppen. Pojkar, precis som man önskar att de var. haha.
men nu skall jag in i duschen. för om jag inte får duscha tills inatt får jag göra dagens duschningar i förväg.

keep fingers crossed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0