klockan 06.00





god morgon!
idag är första gången efter jul jag kan boksavligt talat beskriva en god morgon.
dricker te och lyssnar på norah jones. det är fortfarande mörkt men det gör ingenting. jag är utvilad och redo för en ny dag. jag har försovigt mig i över en månads tid. brukar noramlt sätt vakna 07.58 jag börjar alltid 08.00. Jag och Johanna diskuterade fenomenet med att vakna två-en minut innan man startar på jobbet är ett privileigium. jag har absolut ingen aning om hur jag skall klara ett vanligt jobb.
den största sanolikheten för en god morgon kan vara att jag somnade klocka sju igår. vilket ger mig elva timmars sömn. jag tror det var behövligt. har gått och lagt mig far too late alla dessa dagar.
vilket troligen gav upphov till detta misstaget: Några gånger i månaden får alla space city zoo cheerleaders sms ang event som skall göras. Jag brukar oftast bara svara ja för det är STOR konkurans ang platserna. Så i förrgår fick jag ett meddelande med innehållet. "Are you available thursday 11th feb for gig @ sky offices near richmond? £50 each." Personligen tyckte jag det räckte och svarade ja. Fick svaret "Fab! keep it free! Will send you details tomorrow xx :)" Tänkte då att jag skulle läsa klart det första smset som var betydligt längre än jag läste. Med innehållande fortsättningen "rehearsal @ richmond dance 9:30 - 12pm and performancen @ sky offices @ 2-3am. pls txt back if available :) Jess".
så kan de gå. igår fick jag textet med innehållet;
You have been picked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0