mlrubbishbla



Hela familjen walton är på nerevåningen. mamma, pappa, tre barn, farmor och farfar. De pratar högljutt och skrattar. Jag ligger på mitt rum. ovanför. Jag vill inte vara här. Jag vill inte gå ut heller för jag är trött vill egentligen bara sova men alice och henry kommer snart komma upp på mitt rum. tyvärr. så jag ligger med en tänd lampa illamående o äter ballerina kakor.
en hetsig dag.
promenad i richmondpark och tur till kingston. Där jag inhandlade två linnen och en skarf o skorts. Men saken är den att jag investerade i ett annat linne förra helgen. Jag hatar mina superman armar och avstår gärna från att blotta dom. men linnena är så himla fina alltså.

Kommentarer
Postat av: mmmmirre

Jag älskar dina armar stålhanna! det är därför jag har börjat jobba på dagis. Ett barn på varje arm samtidigt som jag diskar. När jag kommer den 23e kan vi jämföra våra biceps. Jag tror att jag ligger i lä men vi får se, vi får se

2010-02-07 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0