men du måste ha spotify

Att musik skulle få en på bättre tankar. Är klyshigt och borde vara så osant. Jag hatar folk som säger så. När det själva skall påstå att för just dom spelar musiken än mycket större del i deras liv än i ditt. Än i alla andras. Just för tillfället hatar jag alla som tror dom är något. Musik betyder mycket för alla. På olika sätt men mycket. Jag menar vi svenskar kvittrar/sjunger ju och prata kan väll nästan alla? Det jag skulle komma till var inte mitt hat mot allt försök till att vara orginell. Mitt mål var att komma med min spotify lista för feberuari. Det jag har lyssnat på i feberuari och du kan lyssna på i mars. Och typ ge det ett försök att vara lika cool, orginell och musikpassionerad som jag är.


Musik.




Kommentarer
Postat av: johanna

du är så himla skööööön!

2010-02-22 @ 23:02:22
URL: http://johannalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0