han dog... av ett rep tror man

måste väll antagligen börja med att gapa över att alexander mcqueen är död.
blablabla han var fantastisk. men hans vår/sommar show då. den skulle gå avstapeln idag men ställdes in. med tanke på hur höst/vinter kollektionen 2009 togs emot kan jag bara tänka mig s/s 10.  Men försvinner den bort i intet nu?
tummarna infällda att så INTE är fallet.
rebecka fyller 20 idag så det skall vi fira. familjen är borta och jag ensam hemma. vilket betyder ett timmarna flyger förbi och helt plötsligt är det mörk. det tycker jag inte om. jag är mystrött men skall snart dressa om från mjukiskläder för att ta mig in till notting hill. det kommer vara kanon. men det är kanon framför mitt element också. Nä nu skall jag kirra frillan och göra te. tända lampor och sätta på husvärmen
punkt slut

se för dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0