8´4´10




Vaknade av yttligare en försovning. Åkte in till stan för att äta lunch med erika på taket ovan på åhléns sen gick vi till nespresso o jag köpte en mjölkblandare. Sen gled jag till Grodan med Forsberg och Helena. vilket jävla kändis hak. vi satt och streetspottta kenza, blondinbella, elin kling, tyra och många fler. nä värsta bästa stället och rosé vinet var kanon. Sen kom Nadia och Willhelm så vi gick in och åt middag. Sen ringde miranda påvägen hem och berättade om kvällens utgångsplaner. Så sprang hem och böt om fick även ett herrejävlar till mejl. känner mig 15 kg lättare och allt är klart med familjen. Sen tog jag tåget med pau, mirre och liene till Strand, där vi hets drack äcklig öl för att springa till spybar. Där vare fest. bokstavligt talat. förutom att johan blev nekad för fylla men han fick pussel av mig iallafall. Men det hindrade in nadia från att stanna. Sen rockade liene och jag spybars hiphop golv i timmar. mer mer mer. sen fick vi öl som vi tacka nej till med lienes ord vi dricker bara vi. två sekunder senare kom vinet. Så de var fest. sen gled vi till donken vid tre/fyra tiden och hängde med Carl-Hampus. levande legend haha jag har nästan träningsvärk i magen av allt skratt igår. Går kvällen var så bra bra bra. Dagen var så bra bra bra.

Kommentarer
Postat av: leni

det var basta

2010-04-10 @ 13:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0