x file


Om man vill se skräckfilm med en tjej då är jag den rätta. När jag o vilhelm var tillsammans satt jag upp flugen i hans famn över Harry Potter, rädd före under och efter filmen och han fick känna sig otroligt manlig. Värt. Idag såg jag och emma en thriller, när de hettade till blundade jag, lyssnade på vad de sa medans hon berättade. skit rädd.
nej så såvare med det. nu är det bara tre dagar kvar innan jag far tillbaka till mitt hem. Där jag kan välja kläder precis så mycket jag vill, på så mycket jag vill. Där jag kan dricka latte mest hela tiden. Och faktiskt säga engelska uttryck utan att känna mig som värsta tönten. Även fast jag ogillat tanken på att åka tillbaka känns det inte så jobbigt längre. London är mitt liv nu, inte stockholm. hur mycket jag än önskar o ber. När jag återvänder till London blir jag väll vuxen på heltid. eller nått, inte tillräckligt stor för att köpa egen sprit. Men jag bor i egen lägenhet, Har heltidsjobb och Bor i främmande land. Typ det jag har gjort mest hela tiden nu, men allt kommer vara så annorlunda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0