lördag.

Bloggen det tyder på att detta kommer vara mitt sista svenska inlägg för denna vistelse. Jag borde därför beskriva i detalj precis varför denna vistelse har varit bokstavligen underbar. jag borde prisa den till gudarna och bara tacka tacka tacka för alla medvärkande. Tokiga utgångar, Fulla dagdrickande konversationer, Möten, Bakvärk, Övernattningar, Draman, Skvaller, Länktittande, Biobesök, Middagar, Pianospelande, Svensk mat och godis ätande. Ärligt talat har allt bara varit lite lite lite för bra. Men nu är klockan tre/fem och imorgon är jag hemma igen...
Nu är resväskan snart ihop packad och jag ser framemot min sista kväll i Stockholm. En kväll med indisk middag, efterklang på strand, Daniellas fest och Ten To Ten. Om allt detta hinns med vet jag inte, men det är planen.
men med tar jag min mjölkmixare och den finaste koppen jag har.
farväl då sverigebloggandet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0