Update bilder och mitt liv som fest!



Förlåt Carro. För dålig uppdatering på min exakta plats där jag befunnigt mig. Men den kommer nu, även fast du vet så är inte du lika lycklig som alla andra bloggläsare. Så Fredags, jag gjorde middag till min familj som vart en solklar succsé. eh jag och miranda gled till marie levaue, där vi fick sällskap av axel, jocke, ville och rava. Lördagen var en chillad dag men jag åkte hem till Liene och åt indisk mat med pau, erika, mirre och carro. Sen tog jag tåget in till stan med axel för att se Efterklang på strand. Där mötte vi även oscar h och anna d, vi spelade pingis till deras nya album som inte alls är lika bra som tripper eller paradese. Så fort låtar från dom albumen kom stog vi alla fyra som iglar och njöt. Oscar tappade sin mobil. Sen gick jag och Axel till Daniella som hade förfest. Det var kul. För jag menar DÅ vare fest! Sen vet elin vad som hände men inte bloggen.... Sen åkte jag hem för att gå upp alldeles för tidigt imose, för att sätta mig på ett sprillans nytt plan tillbaka till London.
Här är det grönt. Vårigt och Varmt. Vilket gör att allt borde vara bäst bäst bäst. Men jag saknar Stockholm. Jag saknar pappi, sigge och pianot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0