.tinitus.





Värsta bästa bloggen typ ever. http://thekillingmoonconfused.blogspot.com/ typ som lawt.
Jag vaknade av ett otroligt sömnigt samtal av iri som jag ärligt talat inte kommer ihåg. Åkte över till födelsedagsbarnet anna och lämnade tårtan. som dock inte såg lika bra ut efter en natt i kylen men den är ändå värd! Åkte in till Storstan och fika med en springande liene en nagelmålande erika och en nyklippt miranda. sen gick jag o miranda till snaps och drack två för många vinglas och sluddrade om döden. carro kom o vi gjorde götgatsbacken osäkert. gled till erika och fick gratis latte, för att sedan dansa lite för ett möte på t-centralen. sömning åkte vi hem, carro jag o mirre sen nu har jag precis ätit värsta bästa maten ever tonfisk.
nu väntar jag på emma b-son så skall vi få tag i biobutiken för att sedan glo hela natten lång!!

bloggen tog en svenskvändning. nu handlar den om vad jag gör. typ dagbok. inga tankar. bara faktan. Shit alltså jag har ett liv bloggen är värd att få ta del av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0