på tisdag skall hon få höra allt.


Precis vad jag behövde.
precis på pricken.
Åkte hem till CatNat och spelade in cheerleader grejen. haha. sen drack vi pimps och åt brittish sunday roast. precis som det skall vara. Med hennes nuvarande pojke och hennes housemate som jag inte tidigare träffat men som var värd. to say the least.  Villket gör att allt känns mycket bättre. det var så dåligt men det är lite lite lite mycket bättre nu.
Det som gjorde allt lättare var att glida på longboarden i medvind och bara känna hur allt kan lösa sig.
jag har trots allt inget liv i stockholm. eller det är kanske det är vad jag har. Men vardagen jo den finns här två timmar ifrån arlanda. vare sig jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0