not my own

Först och främst. Kul med valborg. Fick en snabb utskällning av pappi för detta var något jag tidigare inte tagit del av. Men nu vet jag bättre. Ang klänningar. Det har blivit min nya passion. klänningar och långa kjolar. Åh och alla de som har följt mitt liv i de senaste fyra åren vet min obsession över den svarta långklänningen. Den jag skulle sy till skolaavslutningen i nian innan symaskinen paja. Den klänningen. Åh den klänningen hittade jag i tisdags på river island. den är precis lika lång, faktiskt förbi fötterna, den är precis så svart och snygg som jag tänkt mig. Den är verkligen så himla fab!
Nu skall jag snart torka klart mitt hår för detta projektet:

Åh fan jag måste ju visa lägenheten. Snart snart mina kära vänner snart!
Men inte nu. för nu håret sen skall jag ut och shoppa för pengar jag inte har! WEII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0