nostalgi

Timo räsinen har släppt en ny singel. Hans röst får fjärilarna mina att vakna till liv. Ettan i gymnasiet. Den tiden. Med massiv snebena och band-tshirts. Åh. Jag pratar även med Pär på fb och vi talade om ålder eftersom hans födelsedag kommer snart upp. Han fick mig även att minas lögnen arvika 08 ang min ålder.
"Vill du göra något olagligt?"
För jag var visst inte änns 15 då, o min stora systers lilla syster. Som åkte på festival med alla hennes kompisar.

jag kan prata arvika 08 i timmar. det är det bästa jag någonsin gjort. det finns så mycket att säga. Tanken på det för nutiden att försvinna och framtiden att bli dåv. Ja det var en underbar vecka som föralltid kommer vara det bästa jag någonsin gjort. Eller?
Precis som allt annat då enligt pappi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0