mkrrisng

mitt batteri dör snart. jag mår så dåligt. inbillar mig att det är soya mjölken. som jag förörvirgt hatar mer än något annat i hela vida världen. Jag, Felicia och Bre startade igår med fyra detox dagar. Detta skall egentligen göras under 7 eller 10 dagar men vi skall ut på fredag så till fredag blev det. Jag och Bre mötte upp Felicia i green park efter vårat fantastiska besök på madame tussue. Hon hade redan ätit saker man inte får. Hon klara mindre än en halv dag. Sen åkte jag o Bre hem med lite små brända axlar för att äta lunch. Då förlora Bre för hon åt spagetti bolongese. HaHa. Sen var det bara jag kvar. Jag har klarat sen igår morse. Inte speciellt jobbigt. Men kaffe. Det är svårt! och inga kryddor.
Kollar  nu på What's Eating Gillbert Grape. Bra film. Skall iväg till Richmond nu ensväng. Orkar inte. det kommer kosta mig alldeles för mycket pengar. Men skall ju till banken.
Aja lägenheten är lika underbara som tidigare. Jag skall väll försöka igen snart. Var även o jobba lite i butiken i måndags. Livet leker men nu mår jag illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0