Fredag 2 april

Vaknade av att pappa kom in med en kaffekopp, drack upp och satte mig direkt i bilen påväg mot solvalla parkeringen. Böt till förar sättet och använde mig av dragläge, motorstopp, krypkörning, stoppljus, koppling, broms och gas samt ettan och tvåan. Åkte vidare till stockholm t-central där jag mötte axel för att gå till åhlens uteservering högst upp dit även rava kom. där drack vi kaffe och öl i solskenet. Sen mötte vi upp Johan där även Americanen Axel möttes upp på tåget. Tog en sväng in till ica och köpte present för att sedan gå till kicki och dricka vin alldels för länge, alldeles för trevligt för mina beräkningar. sen skyndade jag mig hem för att byta om och färdigställa gurkansiktet Oscar H skulle få på kvällen då det var hans 20års födelsedag, hoppade på 607 och mötte juan, väl framme hos Oscar stannade jag i 90 minuter för att sedan åka vidare in till Nortull för att möta Andreas David och Elin. Det var även några andra. Där satt vi ett tag för att sedan gå den 60 sekunderslånga vägen hem till Elin och sova där. Eller först prata av oss HAHa.
det var en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0