Framtiden måste bli nutid vare sig jag vill eller inte.

vattningt mjölk teé, goda äpplen och peppmusik. allt för att överleva mejlet jag hellre gråter ögonen ur istället för att skriva. nu är word documentet öppet och tangenterna redo att trycka på. Jag har satt på mig en bra outfit och är på bra humör. allt redo för mejlet.
fast under hela stockholmsvistelsen har jag avstått från att prata om london, om familjen, om 11 april eller 12 april. framtiden fair enough men hur jag skall nå dit. nej det har varit ett ämne jag inte pratat om. Men nu har jag inget val nu måste min framtid bli nutid vare sig jag vill eller inte.
Jag önskar att någon fanns här, någon jag inte ännu träffat som sa att allt skulle bli bra. natalie. om hon var här. då då skulle allt vara bra. men nu är det bara jag coh min musik.
Tummarna infällda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0