de skära hörlurarna låter så bra



Igår var jag och lämnade mina första saker i lägenheten. Jag fick även tillbaka nycklar. Nycklar till min lägenhet.
Idag är det en väldigt fin dag i London. Nu skall jag och barnen till kew gardens. Det kommer vara vackert!
Jag fick även tillbaka min vapendragare, Hon skall gå bibelskola i höst. Jag är glad att hon tillåter mig skratta åt det. För det ligger så långt bort ifrån mitt liv som möjlight. Men det kommer hon göra bra om det inte blir uppsala eller norge för henne. Och alla frågor om familjen, det går bra. Väldigt bra faktiskt. Vi pratar ytterst lite ang de två veckorna jag har kvar. Det är skönt.
Igår hann jag även med att titta på gökboet. bra film. Tokigt nog känns ingenting jobbigt längre, eller det går bra att plocka ur disskmaskinen, byta lakan, stryka och tvätta. Allt med tankarna sista gången, näst sista, eller aldrig mer.

Jag har även fått allt gossip kring lägenheten. Så nu vet jag det kommer vara tre canadensiskor, en australienare, en tysk som kommer bytas ut mot en fransysska. Ingen gillar australiensiskan. Alla älskar de ny inflyttande australiensiska pojkgänget våningen över. Jag känner mig som en fjortonåring som skall på komfa läger och det känns så rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0