Why dont you go on a real date? Because they are never as good as in my fantasy



vi var på koko. det var halloween kalas. tro mig halloween var det. ta mig på orden. obehagligt var det också. jag var superman. typ. med svart dräkt, röd kape, röda läppar och svart mask. när vi befann oss på dansgivet befann sig en man utklädd till dockan i saw filmerna. Sjukt obehagligt för om jag inte vetat bättre skulle jag tro han såg ut så för alltid. Man kunde inte avgöra var masken började eller sluta. Jag slutade dansa och tittade på min gåshud. det var sjukt obehagligt. Sen vill jag även tillägga att utkläddnaderna var sjukt serilsa och TOK bra.
nu är klockan 5.
men atttans vad knäppt en tanke man aldrig tänkt är när det sker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0