Usch vad världen är liten

Watkins, min favorit illustratör. Hon har faktistk ritat Flilippa Berg som just nu är min favorit person och blogg tror jag.
"Jag är en ung kvinna med en gammal själ som älskar allt som är magiskt. Som mode, till exempel!". Får inte bara de orden kärleken att börja flöda?
Jag ville se hur hon såg ut på bloggawards och gick in på stureplan.se, sökte på filippa berg och hittade då två filippor med samma efternamn. Den ena vad den jag sökte, den andra var en blond tjej som på varje bild posade med två tjejer på min svenska. Sista bilden var Amanda som jag känner med på. Usch.
Aja det jag ville säga var att de finns stört många sånna här sammanhang och att jag tycker om filippas härliga underliga magiska mysiga vackra stil. Åh om jag kunde bära en såndär huvudbonad med hennes hår och klänning varje dag, efter dag efter dag!
filippabergsblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0